Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Lyamzin A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Lyamzin A. 
Synergetic Character of Architectural Elements of Transportaion Networks of Industrial Areas [Електронний ресурс] / A. Lyamzin, M. Khara, K. Marintseva // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 3. - С. 80–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_3_12
Стійкість потокових процесів в промислових районах знаходиться в прямій залежності від ступеня сінергетичності елементів, що формують архітектуру їх транспортних мереж. Залізничні і автомобільні транспортні мережі в промислових районах більшістю фахівців розглянуто тільки як транспортні магістралі з статичною архітектурою, тоді як це, перш за все, структурно-функціональні елементи, що діють на сінергетичних засадах характерних для промислових районів і роблять істотний вплив як на безпеку навколишнього середовища так і на забезпечення їх життєдіяльності. У багатьох промислових районах транспортні мережі є також історичним пам'ятником архітектурної та інженерної думки. Території уздовж транспортних мереж мають значний містобудівних, архітектурних і історико-культурним потенціалом. Все вище наведене підтверджує необхідність розробки механізму оцінки функціональності існуючої архітектури транспортних мереж промислових районів (АТСПР), заснованого на принципі сінергетики. Запропонований механізм оцінки функціональності елементів АТСПР характеризуються як синергетичні, базується на електродинамічної моделі керування транспортними потоками і отримала свою назву за аналогією з гравітаційної, в якій зонам вибуття і прибуття відповідають маси тіл, а відстань між зонами - витратам на поїздки. Підтверджено достовірність робочої гіпотези того, що транспортна мережа промислового району є комбінаторним простором і може бути представлена еквівалентною електродинамічною схемою й розрахована за законами Кірхгофа різними методами електротехніки. Завдяки розробці електродинамічної моделі, що надає оцінку поведінки транспортних потоків в межах транспортних мереж промислових районів, отримана можливість визначити рівень функціональності останніх. Наукова новизна полягає в розробці на основі базових принципів сінергетики електродинамічної моделі, яка визначає функціональність елементів АТСПР. Застосування теоретичних положень з розділу фізики - електростатики, дозволяє не тільки давати кількісну оцінку транспортних потоків в межах комбінаторного простору транспортної мережі промислових районів, а й давати оцінку функціональності АТСПР.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.08 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Lyamzin A. 
City Transport System Ecological State Forecasting with the Use of Neural Networks [Електронний ресурс] / A. Lyamzin, I. Nikolaienko // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 3. - С. 65–70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_3_10
Мета роботи - розробка ефективної моделі оцінювання екологічного стану міської транспортної системи з використанням загальних принципів нейронних мереж. Запропонована модель основана на роботі двох нейронних мереж з урахуванням впливу щільності транспортного потоку та рівня транзитного потенціалу на урбанізовані райони. На основі синтезу загальних принципів теорії нечітких множин та нейронних мереж розроблено модель оцінки рівня екологічного стану міської транспортної системи. Дано графічне представлення моделі. Високий ступінь достовірності прогнозу забезпечується навіть при низьких швидкостях навчання і високій динаміці змін статистичних даних за умов транзиту транспортних потоків міста. Висновки: використання нечітких нейронних мереж забезпечує можливість встановлювати повну відповідність між математичним представленням процедури нечіткого висновку і структурою міської транспортної системи. Запропонована модель дозволяє сформулювати чіткі екологічні орієнтири при прийнятті рішень в області транзитних перевезень з урахуванням інтересів підприємств, транспорту і населення міста, з подальшим перерозподілом транспортних потоків в тимчасовому і географічному просторі промислових районів міста.
Попередній перегляд:   Завантажити - 683.127 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Khara M. 
Influence of the system of material flows on the environment of industrial areas [Електронний ресурс] / M. Khara, A. Lyamzin // Технологический аудит и резервы производства. - 2019. - № 4(3). - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2019_4(3)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Prokudin G. 
Optimizing unbalanced freight deliveries in transportation networks [Електронний ресурс] / G. Prokudin, A. Chupaylenko, T. Khobotnia, I. Remekh, A. Lyamzin, M. Kovalenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 2(3). - С. 22-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_2(3)__5
This paper reports a comparative analysis of the known methods for reducing open transportation problems to a balanced form in order to further optimize freight traffic based on them. A series of significant shortcomings have been revealed that largely narrow the scope of their application. A new method has been proposed, termed the method of proportional redistribution of cargo transportation volumes among participants in the transportation process, devoid of the identified shortcomings. The transportation problem is a special case of the general linear programming problem, to which one of the methods for solving it, namely the simplex one, can be applied. A procedure to construct a simplex table based on the data from the transport table has been described, as well as the algorithm of subsequent simplex transformations. A transportation problem is often stated in the form of a map of the location of transport hubs of cargo dispatch and destination. A matrix-network model has been proposed, which makes it possible to reduce the network representation to a matrix form with the subsequent finding of the optimal plan for cargo transportation. In order to identify the priority of methods for reducing open transportation problems to a balanced form, 100 transportation problems that are unbalanced in terms of the volume of cargo transportation were solved. That was done with the help of a designed decision support system for the management of freight transport. As a criterion, the best freight transportation plan was chosen. As a result, the simplex method proved the best in 48 cases, the coefficient method - in 27, the dummy node method - in 16, and the difference method - in 9 cases. The use of a decision support system for the management of freight transport has increased its efficiency by an average of 25 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.088 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського